Wednesday, October 31, 2007

Song Translation :俺たちの想い / Oretachi no Omoi

Here is the translation of Kome Kome Club's new song.
This was performed on TV show, and is going to be released some time soon as a single CD.
(Actually this song was supposed to be released instead of "We Are Music!")

Lyric might be changed when it'll be released!

If you need to contact webmiss Nami about this entry/post, please send email to following address;


俺たちの想い(Oretachino Omoi) / What we feel in our hearts
Written and performed by Kome Kome Club
Firstly performed on Bokurano Ongaku Oct. 26th, 2007
Translated by Nami, a webmiss of K2C Web Archive


[Chorus]
この世界中 離れていた仲間が
いま この場所に集まれば
きっと 新しい何かが出来るさ
それが俺たちの想い


We had walked separate ways of this world
Now all the friends reunite here
We can make something new
That's what we feel in our hearts

確かに強い風に 吹き飛ばされるように
みんなが離れてたときもあったよね


Once we were apart
Just like we were blown away by a strong wind

胸の中に空いたものがあって
だけど心はそれぞれを感じていた


We felt something was missing,
And our hearts were longing for each other.

Chorus

まるで夢の中
駆け巡っていたようで
こんなに心が広がっていくよ 自由に


We are like in our dreams
Our hearts are running wild so freely

Chorus

でも俺たちは また走り出す
この世界に俺たちの歌を流そう


We are together again
Let's fill the earth with our music

俺たちの想いをもっと
歌おう 歌おう


We sing our hearts out
Let's sing, let's sing

No comments: